turkiet baby !

ojojoj, dessa dagar alltså. vart ska jag börja? denna veckan har inte varit nådig. men nu är det över.. nästan. allt plugg, suttit och pluggat röven av mig och jag är så jävla trött på allt. hade nyss kinesiska prov - MUNTLIGT. satt och läste tecken som rinnande vatten och läraren tyckte jag var duktig (: annars hade vi också två nationella prov i engelska, visste inte det förrän i tisdags. men det gick faktiskt helt okej, förhoppningsvis. I onsdags hade vi muntligt i svenska, gick inte vidare bra och i tisdags jobbade vi röven av oss. I måndags var värst.
Jag fick ett panik, utbrott och börja stor tjuta. haha allting hände på en och samma gång. Var jätte sur över mitt tal som jag skulle skriva men inte hade någon inspiration till. Datorn pajade, 18 virus trillade in precis efter vi fått vårt (snabba) internet. Allting blinkade "warning" och pop ups kom upp hela tiden, tillslut kröp det insekter, såg ut som tecknade insekter i datorskärmen typ skalbaggar som kröp och då tänkte jag "oh nej, dom äter upp datorn" och idag kraschar den. Vi ska snart ut till siba och köpa ny dator, men synd att alla bilder och sånt som jag inte hunnit föra över till min bärbara försvunnit :(

Idag har jag också så jätte mycket annat jag måste göra, som tex packa, växla pengar, köpa lite grejer, hälsa på emanuel, lägga in låtar på ipoden, städa rummet och fixa med den nya datorn.
Imorgon har vi endast en religionslektion sen ska mia hem till mig och vi ska plugga marknadsföring och sen ska jag plugga lite personlig försäljning om jag hinner.
Vid fyra hämtar emma mig och vi drar iväg! Ska bli otroligt skönt, helt superunderbartkanon skönt!

så, jag borde kanske sätta igång med allt det som behövs göra när jag egentligen skulle haft en lugn dag. Jaja, smällar får man ta ibland.
Ciaao, ha det bra här i sverige!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hasta la vista turkygril!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback