turki

sitter och fryser som en gök, värmen i turki och svenska är inte riktigt densamma! men jag ska inte klaga. det var faktiskt skönt att komma hem, men när jag väl var hemma hade det varit lika skönt att vara tillbaka i värmen! det är ju inte så att det är svinkallt här, men man märker ändå en stor skillnad. det enda jag saknade där var mat och riktig dusch, annars hade jag lätt kunnat vara där längre.
såå, vart ska man börja? det har hänt så sjukt mycket under veckan som gått att det inte är beskrivbart. Det enda jag tänker är att för två dagar sedan satt jag på stranden med en alldeles för stark gin fizz för att vara mitt på dagen, eller för tre dagar sedan låg jag och pressade på en underbart mysig båt under en stekande het sol (brände mig rejält) eller för fyra dagar sedan var vi på amphie teatern och dansade oss söndersvettiga mitt i solen med Emre, (när suzan sa manlig magdansare trodde jag inte att det var en kvinna, dock gillade jag honom/henne rejält) och såhär jag kan hålla på i evigheter.
som sagt, det går inte att beskriva alla upplevelser, erfarenheter och minnen. men jag kan försöka genom bilder. dessa kommer inte upp här utan på bilddagboken, när jag fått alla från alla såklart.

nu är det tillbaka till verkligheten och det är nu den sista veckan som jag måste ligga i, och då menar jag verkligen ligga i. har nog aldrig fått så dåliga betyg på saker och ting som jag fått nu. snacka om skoltrött!

can't wait for summer of '08 ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

va kul att du hade kul! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback