sunshine

ligger här med smoothie i ena handen, svenska häftet i andra på golvet bakom soffan på en prickig filt med datorn framför mig. det är livet! - eller inte. haha åtmintone kunde iaf svenskahäftet skippas. men får hålla ut i det sista nu, inte långt kvar och absolut inte långt kvar till vi åker till marmaris (: ska bli skönt att komma iväg, för att sedan komma hem till ett passande sommarlov.
idag hade vi nationella i matte, kan ju lätt säga att det var det sämsta prov jag någonsin gjort, men hoppas ändå på att ha skrapat ihop någorlunda många poäng. sedan vid lunch gick jag, mia och marie och åt på big buddah, mums det var gott. sedan mötte vi gabby och vi satte oss i solen och möös. kinesiskan var rena kinesiskan. höhö klyftigt. annars har jag suttit i solen och gjort fransk manikyr, för att vara första gången blev det faktiskt bra. men inte lätt, tålamod e verkligen något som behövs för att palla.
imorgonkväll ska jag dra ner till gröningen och grilla med några från lägret, ska bli mysigt. ska vi grilla något gabby? (: på lördag ska jag och  mammi på middag hos dan och lotta - grillning även där, sen på söndag blir det jobb. plus att hela helgen kommer att bestå utav plugg! kill me.

nu planerar jag att få hjärnan i rullning lite till och möjligtvis kolla ett avsnitt av one tree hill, om det vill bli färdigt någon gång dvs, snyltar ju fortf.

ciaaao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback