det är en grisbjörn!

sängen kallar, men jag måste värva ner. allt har varit så stressigt idag. varför sade jag okej till att jobba både lördag och söndag när jag vet med mig att plugget är när att halshugga mig.. jaja man lär sig av sina misstag. nu är iaf denna helgen över, och snart är min bränna också över :( så snabbt det försvinner, gabby du lär inte se en brun jennifer ! hihi. men ska nog ta igen det på sommaren, för det är om två fucking veckor!

innan idag fick jag panik, verkligen riktig panik. över skolan och allting egentligen, men sen blev allt bra igen, jason mraz har makalös effekt!
mors dag idag ju, hann inte köpa något direkt så tog hem en glass från jobbet. haha men lika glad blev hon. såklart kommer den riktiga presenten imorgon, något jag vet hon vill ha. hihi så kul att behaga folk med det dom vill ha.

har sovmorgon imorgon, så jädrans skönt. hoppas det blir fint väder!
ska sova nu ändå. kanske kolla one tree hill, hihi inte sett på en vecka ju! katastrofalt.

pussgodnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback