daaaaaaaaaaaaamn

fan då, jag skrev en massa tossiga saker så bara försvinner allt. På grund av vårt *pip* internet, vi har nämligen inget? vårt gamla har stängts av och vårt nya kan vi inte installera, det ska komma en sån gubbe och göra det - förhoppningsvis snart! pallar inte snylta
haha. inte lätt.
annars var det väl inget viktigt. dagen idag består av plugg, imorgon sa jag till pappa och söndag ska jag jobba.
Är fortfarande sjukt trött sen lägret, brukar ju ta en vecka att ta igen förlorad sömn men med tanke på valborg så lär det nog ta två veckor, den spenderades förresten i båstad, det var trevligt men sov i en fåtölj, och vaknade titt som tätt. Igår sov jag typ i en timme, åt lite pizza från gårdagen och kila hem till emma där vi åt, bakade, kolla film och mös. annars kan jag bara le och vara glad med tanke på att veckorna kommer gå fortf då jag kommer stressa ihjäl mig tills vi åker. kanske inte det hälsosammaste sättet att få tiden att gå på, men wtf. Nu ska jag ta och resa röven ur sängen nu så jag kan få något gjort.
Up we go.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback