väla 4-laajf

suttit med matten nu i en timme och fyfan vad svårt allt är! en massa med att man ska bevisa saker och ting, och det tar ju evigheter, finns en jävla massa frågetecken på mina anteckningar. Stackars vår mattelärare Anders som måste hjälpa alla förvirrade elever. haha
Myste med yoga imorse, det är jobbigare än man tror! Sen blev det "frukost", ingen höjdare men nu har vi provat det. hihi
Mamma och jag tog en cykeltur till väla och det var trevligare än trevligast. Behövde inte ens ta upp min egen plånbok, mamma var snäll idag! Mina älskade skor fann jag, som jag letat så efter. fanns bara ett par i stl 37 kvar och dom stod där till mig! ibland har man tur.

Funderar på att hoppa i badet eller något, fast kanske inte så bra i och med att det känns som om jag håller på att bli sjuk. Men det hoppas vi absolut inte! Frisk som en nötkärna var det här ja.

image118

pluggpluggplugg          
är blöö just nu  :(         
 



















Kommentarer
Postat av: Anonym

vadå för skor? :) /gab

2008-03-17 @ 15:53:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback