u76tgb mko09i

Är fortfarande lite smått sur över att spanska provet inte blev av, jag som ville ha det överstökat. Istället har jag TVÅ prov att oroa mig för på torsdag, båda språkprov. Men det är väl bara att tiga och plugga.
Idag har en till dag gått och jag har inte gjort något vettigt? Med vettigt menar jag på pluggfronten. Att äta, träna och kolla på one tree hill är mycket roligare! Jag har faktiskt sett hela första säsongen nu.
Längtar bara tills vårt nya bredband kommer så allting kan gå lite snabbare och så att internet inte väljer att sluta fungera hipp som happ.
Imorgon är det Burlöv center som gäller, vi har ett "säljarmöte" där som vi hoppas gå bra. Men vi måste ju bara ta oss dit, men det ska nog gå bra. Sen hoppas jag att jag hinner hem till 16 för då står jobbet på schema, kommer även få besök där runt 21 snåret... en hemlig gäst mitt vid stängningsdags, vem kan det vara? :) (träd fram om du känner dig redo, the secret) Ingen träning imorgon alltså, men på onsdag minsann ska det bli!
Eftersom vi har en sån jätte lång håla som jag inte vet vad jag ska göra av, passar det ju perfekt att träna på. Borde plugga men brukar inte få något gjort så en liten steprunda kan väl aldrig vara fel.

Påsklovet börjar närma sig, det är ju knappt att man hinner gå i skolan förrän det är lov igen. Värre blir det dock efter påsklovet då vi inte kommer vara lediga förrän till sommaren. Då gäller det att bita ihop och priotera rätt saker som tex SKOLAN(?) vilket jag inte har gjort på senaste. Men det blir det ändringar med.

Eftersom jag bara har idag och onsdag på mig att träna inför spanskan och kinesiskan vore det antagligen bra att börja nu..


Kommentarer
Postat av: gabby

hahaha yeah! två snygga & låånga greker!! (har hört att de har en tendens att vara rätt korta..) MEEEEN vi ses idag Bums!!!!! DU ROCKAR!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback