problemlösare

har nyss tryckt i mig pasta med makrill och vitlöksbröd. Ack vad gott, men inget bra. haha skiter i det för tillfället. lär få ta smällen sen. men har andra problem.
Matten som kändes fullkomligt obegriplig igår, förstår jag mig mer på nu, klockan 19.30. Väntar på svår från min mattelärare, (jag varnade faktiskt honom att det fanns möjlighet för honom att bli mailbombad, men så blev det inte) har än så länge bara skickat ett mail och det var inte så mycket begärt, så nu får han faktiskt ta och svara.
religionen har jag skjutit upp själv, ska maila in det till honom på fredag, haha så gött. vi som endast har religion kan göra detta då filuren lucas inte har något fack på skolan. och det blir ju faktiskt lite svårt att lämna ett arbete om man inte kan lämna arbetet. det kan nästa vem som helst räkna ut.
Min design är inte den bästa, men jag kör på det stilrena och enkla så länge. öööhh.
för övrigt sitter jag spänt och väntar på att det senaste avsnittet från gossip girl ska bli färdigt, missade ju det igår då jobbet hade makten över mig. men idag ska jag relaxa lite och njuta av ett hemladdat, halvdant kvaliteavsnitt från gossipgirl. wiie (kan inte bli lyckligare)
vi slutade efter matten idag, vid 11 vilket var ganska oväntat då chrissen hade sagt att vi skulle ha lektion, inte för att vi brukar ha lektion men denna gången skulle vi faktiskt gå igenom något. annars hade jag tagit för givet att skoldagen inte ens hade varat fram till lunch ens.
vi fick våra flärpar från queensdesign, hur många gånger har vi inte varit där nu på en vecka? men vad gör man inte för sina necessärer? man går i regn, dit - kolla så att det är stängt - tillbaka, dit igen - se om dem har öppnat - går in, hämtar 2 kartonger necessärer, ut i regnet igen och bär dessa i halvtaskig fart genom kullagatan för att sedan med mias klantighet nästan tappa dom och fånga upp dom igen med hennes snabba reflexer. Inte nådigt inte.. haha sen att vi ska klistra på 100 lappar på flärparna är ju en baggis, eller vad säger du mia? jag kommer under påsken och du kan räkna med att jag räknar med att du har gömt ett påskägg till mig med en skattkarta så jag får leta. Någon måste ju lysa upp vardagen åt mig :)
Usch och fy
att jag inte tränat sen i måndags, men skolan går faktiskt före (i krissituationer) annars prioriterar jag alltid "hälsan" före allt annat då jag anser att det är viktigast att vara frisk och må bra! santsant.

Det var ju fan att Anders inte har svarat, det går inte att få tillbaka koncentrationen om jag inte vet vad jag ska göra. Ganska borde dra mig till soffan och slå läger vid felix, fortsätta på min bok eller något i den stilen. Ja så får det bli.


Kommentarer
Postat av: Mia

HAHAHA, bara för att du äger snyggo :D

2008-03-19 @ 21:54:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback