piece of cake

vad är det för fel på mig? hur mkt jag än försöker kan jag inte plugga, och jag hinner typ inte i morgon och detta ska in på måndag. vad gör man? har verkligen ingen ork eller lust till att göra denna fucking engelskan.. It sucks, blir bara sur och irriterad för det jag vill nu är att krypa till sängs.
Kanske ska lägga mig i sängen och fundera lite på "life then" och "life now" ..

Jag ska förmodligen på handledarkurs på torsdag, grattis jennifer, bara 2 år försenad typ. haha men det är väl så man säger; bättre sent än aldrig. Missar magdansen, men det e smällar man får ta..

Var och red i onsdags på elinors häst, det var jätte kul. men aaaaj, vilken träningsvärk jag har haft de senaste dagarna och allt är inte borta än. haha snacka om att sanningen kom fram; otränad! Men det måste vi göra om snart!

Nej, nu har jag inte tid här mer.

image120

aww, vad söta vi var!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback