My love is your love and your love is my love.

Ligger i soffan medan mamma masserar mina fossingar, kan inte bli bättre(?) Matrix på tv:n och jag skäms att säga att jag aldrig sätt filmen, eller ska jag säga filmerna. Inte heller har jag sett Starwars eller några andra science fiction.
haha ska snart krypa ner i min sköna säng, älskar mitt påslakan. det är så fint! haha är sjuktbajsigt trött. Upptidigt imorgon hade jag tänkt, jag strejka ju från step 1 idag så det blir yoga imorgon. Skulle du hänga på gabbsan? Sen ska vi äta frukost någonstans, mysmys.
Det var iaf jätte mysigt på bibliotet idag, Kim från vår skola jobbade där så vi fick kycklingsallad rejält mycket billigare! Sånt gillar vi. Fick iaf en del gjort, dvs inget alls? Ne men skrev lite på religionen och fick en överblick över hela skitet. (Mellanöstern och Islam)
Annars har jag jobbat idag, nu är det iaf rent och fint på golvet i källaren. Mycketbra, mycketbra.
Imorgon efter yogan ska jag och mamma cykla till väla. JAAA, det var längesedan. Så det ska bli finfinfint. Så länge det inte regnar, då vill vi inte ge oss ut i regnet. Vi bryr ju oss om miljön och väljer cykeln framför bilen (vilken bil?) haha.



image117



FIN HÄRLIG SOMMARBILD
jag längtar till värmen !





 


Kommentarer
Postat av: Anonym

me toooooo! /gabbbb

2008-03-16 @ 16:45:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback