geek in the pink

sitter här i min säng med blött hår och hoppas på att internet inte ska sluta fungera mitt i allt. Nästan så precis har jag kommit ut ur badet, det var mysigt. låg och läste och funderade en massa. börjat läsa en engelsk bok, lånade den från skolan. *hihi var även på biblioteket för ovanligheternas skull, hittade två böcker så nu har jag 4 som jag ska läsa, och 2 som är påbörjade.. får väl se hur det går..

två saker som jag iaf kan pricka av är spanska & kinesiskaprovet! yeaah, så skönt att ha det gjort. spanska var svår och kinan lätt.. orkar inte bry mig :) nu är det problemet ur världen.

imorogon är det fredag, börjar med en oftast lustig religionslektion, sen håla i typ 100 år då vi ska ta tummarna ur röven och göra lite UF. Vi har förmodligen fått en plats på malmö flygplats. riktigt kul i så fall! nu ska vi bevisa att våra mvg står oss nära hjärtat!
sen blir det stan med mammi, om det är fint väder det vill säga..


fredag = gottiis . MmmMmm(ums)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback