F&S

Vem trodde att SÅ mycket snö skulle komma idag då solen sken hela dagen igår? Inte jag i alla fall. Men jag har inget emot det,. faktiskt. Det är ganska mysigt på något sätt, så länge man har de rätta kläderna på sig, medvind & musik. Det får inte vara slask eller regn heller.
Step 1 var underbart, jätte kul! Måste gå på hans pass oftare. Men vet inte om jag inbillar mig men det känns lite som om halsen gör ont. Hoppas att det inte är så, vill inte bli sjuk nu.
Nu måste jag börja plugga på min religion och matte, annars är jag dödens död. Får sitta länge idag eftersom jag jobbar imorgon, men så äre.

nej, nu måste jag ta och koncentrera mig, annars kan jag ju sitta här hela natten. Bort med msn och andra stor objekt. NU.



image119


























det hade ju inte skadat att vara i denna värmen.
mmm(blöö), cigarettrök

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback