It´s all good

spontankväll två var på tapeten igår! mycket trevligt om jag får uttrycka mig som så. jag jobbade dock först i sex timmar, fick till och med jobba över. belönades med läsk, haha vad generöst. sedan var det direkt hem, in i duschen. snabb som jag kan vara ibland var jag färdig vid elvatiden. trampade fort som attsingen tills luften tog slut, vilket var tur för då var jag redan framme vid destination tågaborg! hade lite problem med att hitta rätt, men efter många rop och direktiv möttes jag av få men glada ansikten. haha vilken ingående beskrivning jag har gett, i brist på annat. iaf, för att korta ner en lång historia (som varade till klockan fyra) kort, är helt sjuka och störda men på ett härligt sätt? missförstå inte nu!

iaf så är jag ganska död nu, eller ja mina fötter och mitt sinne har inte fått tillräckligt med sömn. började nämligen jobba halv tolv imorse. tacka gud för att denna dagen är över. snart ska jag gå till ro i min (mammas) sköööna säng. nej jag har fortfarande inte fått tillfälle (yeah right) att få bort högen kläden från sängen.

nu är det även bestämt att jag och mammi ska till Italien, Lido di jesolo om exakt 12 dagar. ska bli mysigt och jag tror att det är jättefint där. Iaf vad jag sett och läst, hotellet ligger 200 meter från stranden vilket betyder en mysig tvåminuterspromenad längs promenadgatan om jag förstått det rätt. vi ska som tradition (när får man börja kalla det tradition?) åka buss ner ditt som tar ca ett dygn, men vi fixar och trixar och tillslut är de trånga obekväma bussplatserna en tillfälligt trivsamt sängkammare. på något sätt tycker jag det är mysigt att bara sätta sig på bussen, slappa och göra lite vad man vill, sova lite kanske och vipps så är man framme. det är annat än flyg och sånt trams, stress hit och dit, borttappade resväskor, biljett upp och ner osv.
min resväska står fortfarande kvar i mitt rum sen turkietresan, jag funderar nu på om det överhuvudtaget är lönt att ta ner den i källaren då den ska upp om några dagar igen.

men innan de tolvdagarna ska flyga iväg är det midsommar! vilket innebär klääädpanik. men det löser sig förmodligen. vi hoppas att det hela blir lyckat. JAG SKA BARA INTE VARA SJUK, för det känns som bakterierna söker sig till mig alltid kring midsommar.. s t ö r i g t.




några bilder från turkiet (:






båtutflykt!






















































































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback