tisdag

nu tycker jag faktiskt att det kan sluta vara tråkigt väder, det har varit det i över en vecka. åtminstone kan det bli fint till midsommar! passade även på att kolla vädret i italien, har regnat där med.. men nu ser det ut att klarna upp lagom tills vi ska åka! great.

jag fick ryck inatt och bestämde mig för att sova i min egen säng då det var alldeles för längesedan. jag började städa undan alla mina kläder i takt med jason mraz och det slutade faktiskt rätt så lyckligt. jag slutförde allt men det slutade även med 4 högar kläder som jag inte visste var de skulle vara. måste köpa en byrå till.

idag blir det kanske väla med gabby, annars funderar jag på att sticka till friskis, var ju faktiskt 2 dagar sedan nu. synd att baby g blivit förkyld. vill hämta ut mitt ellos paket på hemköp, nyfiken.

ska återgå till att kolla dh tror ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback