kunde inte skrivit det bättre själv..

.. därför citerar jag från gabriellamalmros.com blogg.


"Jag känner att jag kan behöva skriva ett och ett annat blogginlägg de kommande dagarna. Igår var nämligen en mycket händelserik dag, som vi, jag och Jennifer, ordnade fram på ett mycket märkligt sätt. Vi satt båda och lyssnade på Jason Mraz, sedan berättade jag om gårdagen då en kille hade berättat för mig om en Jason Mrazkonsert han skulle se. Vi blev båda ivriga i det hela, och vi började snabbt rota upp en massa sidor där det kunde tänkas stå någonting om konserten. Vi fann två, en i Lund och en i Stockholm och vi nästan tappade hakan så ivriga och lyriska vi blev! Efter några samtal och klickningar bokade vi helt jävla spontant två biljetter till Mraz i Stockholm! Jennifer sa, utan att egentligen fråga mig om det var ok: NU BOKAR JAG BILJETTERNA. Jag var ju själv lika ivrig så jag kunde inget annat än att nicka i telefonen (som ju inte hörs). Någon minut efter skickade hon en bekräftelse på att platserna var våra, och då brast det många glädjetårar må jag lova! :D. Ja, det var den händelserikadagen som satte spratt på våra hjärnor så vi fortsatte att vara lyriska och glada hela dagen, även på jobb där skivan med Jasons låtar högt fick pryda vår cdspelare. FYFAN VAD GLAD JAG ÄR! :D. Ett tag undrade vi båda varför vi blev mer glada över konserten än av resan till Kos... haha, helt crazy!


Nu efteråt tänker jag: FYFAN VAD HÄRLIGT ATT VARA SPONTAN!"


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha :D! lite felstavning där o var, men VAFAN JAG VAR GLAD! hahaha :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback