stop crying your heart out

vaknade för ca en timme sedan, av mig själv! så skönt att få sova ut. Ligger här i sängen och vill inte riktigt gå upp, det är inte ofta man får ligga kvar. Scrubs är på tv:n och mamma har nyss tejpet ihop min fjärrkontroll, den är totalt paj. Man kan ju inte ha en fjärrkontroll som gått bort så det måste betyda att jag måste ha en ny tv. Ska bara lägga fram förslaget till mamma också...
Idag är det lördag och gabby har åkt, hoppas hon har jätte kul och framförallt kommer hem hel och fin igen!
Sportlovet har infunnit sig och idag ska jag köpa skor! haha jag måste måste måste ha dom, sen ska jag och mamma gå en runda genom stan och upp i skogen, kanske hälsa på min moster och hennes nya katt! sen måste jag såklart börja städa också, jag har ju faktiskt lovat mig själv att rensa hela rummet, vilket jag inser nu kanske vara ett för högt upsatt mål. typiskt mig.

på söndag är det jobb som gäller och varje gång jag tänker på det får jag panik för jag inte kommer ha jobbat mycket denna månaden. lite jobb = lite lön
jag måste ju spara till både turkiet och grekland! jag e så sugen på grekland till sommaren, vi måste dit! vi ska dit!

Nu tänkte jag faktiskt resa mig upp ur sängen, sätta på musik (det gör en på så bra humör) och kanske äta lite frukost eller något.
Have a great day!


image111
memories



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback