sex on the beach

måndagen har tillbringats för städning, har rensat allt mitt smink vilket tog i princip hela dagen, dessutom tvättat två linnen för hand (glitter och tvättmaskin går inte så bra ihop), kollat på en och en annan film tills självaste louise ringde på porten, hon kom inte in, så jag fick naturligtvis gå ner och öppna för henne (som alltid). vi bakade kladdkakemuffins och kollade på de magiska skorna & the holiday (som jag redan sett en gång idag) men det gör inget, för den är sååå bra (:
efter 3 oerhört mäktiga muffins var jag proppmätt, men inte louise, hon klämde typ 2 till. (jag snackar mäktiga muffins nu, riktigt mäktiga) gör dock ingenting för mig, jag vill nämligen bli av med dom så fort så möjligt så jag kan bli av med min ständigt växande mage (nej, inget sådant, endast av matiga skäl.)


jag saknar val thoréns. riktigt jätte mycket just nu! jag vill inte vara här hemma till ingen nytta, jag vill uppleva nya saker, träffa nya människor, skratta & bara njuta.
det jag saknar mest från valle är egentligen alla patetiska intriger, allt det oväntade som skedde gång på gång &  hur uppfattningar kan förändras på ett ögonblick. hela situationen var egentligen sjukt .. (hittar inte ordet) sarkastisk, konstig, suddig..



en rolig bild från en rolig kväll.
jag säger bara; tequila sunrise
(jaa, någon idiot trodde han var
 rolig & sträckte fram de två
fingrarna, orginellt. verkligen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback