lowlowlowlowlowlowlow

plugghumöret svalnade ganska så snabbt. MEN jag fick gjort allt jag hade skrivit upp på min "dagens mål" lista. det är skitbra att ha en sådan lista, om man inte skriver upp för mycket att göra dvs, då blir den bara jobbig!
har precis gjort mig en smoothie i brist på annat ätbart i kylskåpet. jag bara äter och äter.. jag MÅSTE verkligen börja träna, och det ska jag så fort förkylningen vill försvinna. känner att den är påväg tyna bort så det är ju positivt.
skolan idag var.. normal. jag och mia valde vem vi ska fördjupa oss i svenska, i engelskan skrev vi meningar och diskutera facebook, dock inga skrattanfall idag. på spanskan gjorde vi inget vettigt, pablo stod och LÄSTE av från pp:n om argentina och så fick vi lyssna på tango på youtube, jaa lyssna inte se.. för tango är egentligen inte en dans utan musik,. det var fransmännen som gjorde en dans till musiken. så de så ! haha
och nu, har jag exakt 2 minuter på mig att avsluta detta, jag har nämligen bestämt mig för att göra lite matte idag med innan jag går och lägger mig. så jag tänkte stänga av datorn nu, räkna matte i en timme och sedan kolla på film! det tycker jag låter suveränt.

smoothout!

Kommentarer
Postat av: gabby

nej, jag har inget jobb. men jag HOPPADES ju på det! jag drömmer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback