knäckebröd

sitter just nu vid köksbordet med tusen papper slängda överallt. jag är nog den person som håller bäst koll på saker i röra.. då vet jag ju precis vart jag har allting? organiserad kaos, det är jag!
och nu sitter man här, lite blondare och lite mer bekymrad. jag tvekar på om det är fint eller inte? :| men det blir ju alltid bättre nästa dag, så får väl se hur det blir imorgon.

jag känner nu att jag verkligen inte tagit igen mig från resan, är fortfarande helt seg och hängig. kan bero på förkyldningen som satt sig rejält nu, men annars för att vi knappt fick någon sömn om nätterna, but no one to blame but me. det är smällar man får ta.

vi hade endast svenska och matte idag, sen traskade jag och marie en runda på stan. det var mys, hittade allt jag var ute efter - typ! men jag är nöjd.
sedan gick vi och fikade på espresso house, satt där i evigheter. det var riktigt skönt att bara koppla av.
jag känner att jag verkligen inte kan koncentrera mig i skolan nu, är helt enkelt för trött! vore egentligen bäst att sova nu och inte sitta här och hänga, men som alltid fastnar man.

imorgon har vi ingen spanska utan vi ska träffa gustaf wiklund (grundaren av prosse) mellan 9-10 och sitta och klaga på honom.. palla(?)
nej, utan det skiter vi i och sover lite till.

finns inget kul på tv idag, vet inte vad jag ska hitta på. helt rastlös! haha
äsch kommer väl något.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback