just like heaven

igår blev det en liten runda på stan med marie, det var mys. hittade dock inget på stan, eller jo men inget som min budget gillar! egentligen skulle jag hem till henne och sova där men jobbet ringde och man ställer ju upp. haha så jag jobbade till 22 igår, inte så farligt & när jag väl var färdig duschad och allt sånt kollade jag på gossip girl och one tree hill.



idag så blir det friskis för första gången på jätte länge, step 1 blir det idag. hoppas jag hänger med! men det ska nog fixa sig. haha får ta det lite lugnt för denna ättriga förkylning vill bara inte försvinna. hoppas den kryper tillbaka till sitt lilla hål efter idag då jag ska bevisa att jag inte ger mig och tränar ändå.
måste se om jag kan hitta min mattebok också, hoppas hoppas hoppas skolan är öppen! det är ju bra att det är så nära, friskis och kc ! ibland kan saker inte bli bättre.
idag blir det även middag hos farmor och farfar, jag kan gissa vad det blir! helstekt kotlett. haha men det är såå gott. speciellt när farmor gör det (: sen ska jag hem till marie och vi ska göra det vi skulle gjort idag, dvs sån spa-kväll, bara mysa och äta nyttigt. haha vi har typ fått för oss att om man är så hälsosamma en gång i månaden blir det perfekt ! haha ne men det ska bli mys, vi ska bada och sånt. så då måste jag ju packa också, det måste jag komma ihåg.

nu ska jag packa träningsväskan sedan förbereda mig mentalt för ett härligt träningspass!

Kommentarer
Postat av: paula

haha du är cp. jag saknar val thoréns :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback