just do it?

kände mig inte riktigt kry imorse så skolan blev det inte. Jag tror inte jag missar så mycket endå, vi har så mycket inlämningsuppgfiter och eget arbete nu. det är egentligen ganska mycket att göra, men jag är för slapp! alldeles för slapp!
har nyss bakat 2 kladdkakor till gabby plus några muffinsformar till mig. det ska vara till imorgon, då blir det party!
wihueo (:

jag borde plugga lite, men jag har liksom allting påbörjat och inget avslutat. jag hatar att ha det så, mitt nya motto är just - just do it och det går ju fan inte att ha en massa påbörjade saker då. måste skriva upp det för mig själv så jag vet

- engelska dikten                                                            nästan färdig
- engelska GTM                                                              nästan färdig
- engelska glosor                                                          inte börjat
- spanskahäfte                                                               inte ens halvvägs
- svenska fördjupning                                                   vad är det vi ska göra?
- matteinlämning                                                           inte ens halvvägs
- marknadsföring                                                            vad är det vi ska göra?
- personlig försäljning                                                   vad är det vi ska göra?


det är bud på att lägga sig och kolla film nu.
ciaao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback