just another sunday.

kom nyss ut ur duschen för andra gången idag. egentligen inte lönt att duscha innan jobbet men har ju varit på väla, så det kändes lite tvunget haha. väla gick snabbt, var där bara dryga en timme - visste ju vad jag skulle ha! ett par skor, och jag fann dom! så glad jag e, dom  e världens skönaste. har gått och spanat in dom länge nu ju, så det var på tiden. annars fanns det inte så mycket förutom en jättesöt bikini på hm. åh jag har bikini-addiction, jag rensade min bikini/strump-låda eftersom jag knappt kunde stänga den, så nu har jag sepererat allt så det mesta har varsin låda. perfekt, då finns det ju plats för en till (:
kl 16 började jobbet, det var i princip jag och elinor som stod där ute hela kvällen, extra fräscht! haha nu dröjer det en vecka tills man jobbar igen, blö på det.
vaknade runt 9 idag, dvs tidigt idag igen! ganska skönt endå på något sätt, att vakna av sig själv beror ju oftast bara på en sak - du är utvilad! och jag känner faktiskt mig ovanligt pigg, vilket är superskönt :)
imorgon tänkte jag börja träna igen, dock ta det lugnt eftersom det var ett tag sedan sist plus att förkylningen fortfarande inte är borta, men det skiter jag i nu. för jag måste träna, börjar få problem! haha så det blir antingen step/bas eller bara bas, det beror på om jag pallar ta mig dit en timme tidigare bara för att få vara med på step/bas, det passet har blivit så sjukt populärt. när jag, gabby & emma gick där innan behövde man inte ens boka, nu behövs det bokas en vecka innan!
jag hittar inte min mattebok, vart fan kan den ha tagit vägen? åh :( jag som behöver den nu på lovet, lär komma efter, rejält..

image112

ungefär såhär såg det ut under min rensning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback