It's not unusual

slänger in ett inlägg nu innan jag drar till skolan efter 12 dagars ledighet. Man kan ju inte klaga, men jag antar att skolan kommer vara ganska tom på elever. En resa som Val Thorens är inte att leka med! jag har dock lyckats hålla mig någorlunda frisk, förutom förkylning och hosta.
Det konstiga är att de senaste 12 dagarna har vi inte missat ett skit i skolan, alla lärare rättar sig efter de som åker osv. men det är ju bara för dödsskönt.. båda tjänar på det, de som är hemma kan ta det lugnt och de som är borta kan njuta av sin fylla varje dag utan att behöva slänga en tanke på skolan innan de somnar vid 5-snåret.. haha

Så fortf jag stängt av mobilalarmet och gått in i duschen, stått där i 5 minuter ringer min väckarklocka och den stänger inte av sig efter ett tag, utan ringer konstant tills man stressigt halkat ur duschen för att blöta ner hela golvet och stänga av den förbannade klockan. jag blir så sur att detta ska hända varje gång, men å andra sidan behöver jag två klockor då jag ibland råkar somna om.

Idag är det onsdag och mamma ska klippa och slinga mitt hår. det ska bli intressant, fast jag litar på henne hon har ju varit min frisör nu de närmsta 3 åren.. Jag är inte sån som är sån, jag har ju ingen speciell frisyr eller så utan det är bara topparna det gäller och varför betala 300 spänn för det när man kan få det gratis och minst lika bra här hemma?

nu får jag faktiskt slänga i mig någon macka, hoppas mamma har gjort en till mig, och senare fortsätta förbereda inför skolan.. (finns ju så mkt att förbereda)



Kommentarer
Postat av: Patricia Klinteberg

Godmorgon! Hoppas du får en riktigt bra dag! ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback