do something

är det bara jag som är trött på bilddagokens högbelastade skit som kommer upp hela tiden? åh, störigt. dom gör ju knappast något åt det.

image101


nu kan jag i alla fall duscha igen, kunde inte göra det innan. när mamma duschade i morse var hela golvet fyllt med vatten. men nu går det, tack och lov, måste duscha kan ju inte gå ofräsch till baby g sen! haha
dagen blev inte riktigt som jag tänkt mig, men blir det någonsin det? den blev dock väldigt bra, förutom att jag inte lyckats klämma in "pluggasomfan" i schemat. har ändå lyckats få bort min resväska som stått där nu i snart en vecka, rensat alla mina skolpapper och slängt in alla kläder från stolen i garderoben. så bra att ha en garderob man bara kan dra för så slipper man se röran där inne. lär väl få ta itu med den någon dag nu snart ändå, men det tar vi då!

fick min gott och blandat påse som jag bett om. tack mamma

tänkte snart laga mig lite lunch, det får bli färsk pasta med makrill. haha svin gott, åt det i valle. enkelt och lagom mättande. ska ju käka pizza ikväll!

ne men nu kallar duschen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback