angel

det är glest mellan inläggen och det måste bara betyda att jag är inne i en sådan period där det tar lite längre det. men det får funka, det med. men tiden bara går och går. vi har en del saker att göra i skolan och i veckan har jag varit upptagen med att sova hos mia, varit i malmö, tränat, pluggat och kollat på one tree hill! hihi
nu sitter jag vid köksbordet och försöker göra färdigt spanskan som skulle vara inlämnad idag! fy, det är inte bra. Detta får inte ske igen, men jag hade verkligen ingen ord. har typ inte sovit alls mycket denna veckan.

Snart tänker jag gå och lägga mig, men jag vill så gärna ha vår svenska film, men bajs på mias internet. får aldrig den, bara avbryts hela tiden. men hon säger att den är bäst och jag tror henne, utan tvekan.

Har börjat läsa min bok igen som jag visst hade glömt bort i något hörn. Det är bra att läsa! haha

Åh imorgon är det sån jättelånga håla som alltid på fredagar, jag tänker dock utnyttja den till max. plugga rumpan i det ska det göras. haha minsann.

Usch, mitt rum är verkligen inte att leka med, hur lyckas jag? även fast jag städar vart och varannan dag så blir det stökigt. whaaaaaaaaaaaaaaj?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback