allright

varför känns plötsligt allt mycket tyngre idag än det gjorde igår?
vad har hänt på en natt liksom? blöö.


hämtade iaf ut min mobil innan idag, den var lite klurig, men vi är nog snart vänner igen.  jävligt snygg är den dock! är sur på att jag inte kan få över sms från min gamla mobil.. vill ju ha några där, inte starta om på ny kula :(
passade då även på att hämta min cykel, blev dock lite besviken på att jag inte har någon dymo längre utan jag får köra på batteridrivna lampor. jobbigt att ta med, men ska köpa sådana små som mamma och gabby också har. jag och gabbsan får väl slå våra kloka huvuden ihop och påminna varandra. ska ta det lugnt med min cykel nu, inte rädd om mina saker känns det som.
även med mobilen, ska vara försiktig och sånt. haha

mamma tycker jag ska vara hemma imorgon också!
funderar på det, men känns som om jag missar en jävla massa.
skulle behöva prata med mia nu, får ringa henne sen.
just nu har vi en massa opåbörjade arbeten som vi inte ens visste om att vi skulle göra
men men, nu ska jag nog ta och strukturera upp allt så man ser det framför sig.
mycket mycket lättare då!


nej, nu ska jag dricka ett glas vatten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback