make something happen

är det bara jag eller? men det känns mega konstigt att inte ha några läxor.
ingenting alls? tvåan verkar ju bra.., men ska inte säga något det kommer antaligen snart
snart.. jag tror aldrig jag hade klarat av någon linje där man inte gör något och inte får några läxor
det hade nog känts som ett evigt sommarlov och då hade man ju inte uppskattat den lediga tiden lika mycket.
det märkte man ju redan i slutet av sommaren, men de var nog dels för att vädret varit så tråkigt.

oj kladdealarmet ringer brb
den var kladdig, alldeles för kladdig.
måste vänta 5 minuter till
har även gjort smoothie idag - så gooooooood

finns ju inte mycket att göra när man är sjuk. jag är sjuk idag. hemma från skolan
skönt men endå tråkigt
känner mig så trött, trött på allting. skolan ditt och datt. jag vill att något ska hända
allting är för tråkigt

varför blir jag aldrig nöjd? aldrig nöjd med vad jag presterat? är det bra eller dåligt? ;o

saknar friskis lite, att gå in där och köra racet och sedan komma ut och tänka på hur underbart duktig man är. haha
dock dansar vi ju nu, men en gång i veckan? it sucks. det är ju superduper kul och en gång i veckan är ltie väl lite. men man får väl nöja sig..

jag brukar alltid kunna skrapa ihop en lista med saker att göra. men det står helt tomt i huvudet? aldrig har jag varit såhär tom. aldrig
the secret, hur gör man för att få ett så fulländat liv som möjligt? hur gör man för att gå hela vägen? hur gör man för att skapa harmonisk lycka? I NEED TO KNOW
vart ska man börja liksom? det står inga steg för steg hur man tar sig fram till målet. det står bara att man kan, inte hur. men jag ska .. det e ett som e säkert

jag har kommit på att datorn stjäl så mycket av ens tid, av de flesta ungdomar iaf.. man sitter ju bara här - dö tid. är det värt det?
finns det inte så mycket mer man skulle kunna göra istället? som är så mycket mer nyttigare? så mycket mer härligare?

varför längtar jag till vintern så mycket? det är nog känslan.., känslan av stämning, en härlig mysig stämning som bara finns runt juletider. har nog tjatat om det ganska mycket.. men sån är jag, kan bli lite tjatigt precis som när man fått något nytt, litet som stort, dyrt som billigt så kan bli lika glad oavsett. tex när jag & mamma var på stan blev jag nästan mer glad för min mössa för 20 kr än för mina skor för 800 kr. although I looove my shoes. saken är bara den att glädjen var lika stor.

har även bestämt mig.., jag ska ha nyårslöften det kommandet året. jaa det ska jag. har aldrig satt upp några löften sådär. men det ska jag bannemej göra detta året.
jag viill förändra något, mig själv. inte bara stora saker utan små. har kommit en bit på vägen men.., en sak i taget. det är så det går till. nu ska jag i alla fall ta ett steg i taget ut i köket och ta mig en bit nygräddad kladdkaka direkt från ugnen. kladdis a la jennifer ! graao, jag vill lära mig franska ^^
sug på den !

image77
I löve my baby boo

Kommentarer
Postat av: Anonym

and I love you :D

2007-09-21 @ 19:03:51
Postat av: papperskorgen

vaa? vadå det ska vara 1?

2007-09-23 @ 15:26:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback