la tortura

japp, här sitter man i skolan och ska skriva en essä. en essä , jaha? är verkligen inte på skrivhumör om sånt man MÅSTE, att skriva här däremot är väldigt avslappnande.
haha sitter i ett litet rum med mia, emelie och terese. alla har varsin dator och "jobbar" med lugna melodier i bakgrunden. haha myyyyysigt :)
jag ska i alla fall skriva om tid. men jag vet inte riktigt hurh, bara att det är sån brist på tid? vart tar allting vägen? vi har ändå 24 timmar om dygnet i 365 dagar gånger x antal år. räcker inte det? ;o
stort begrepp, vet ej vart jag ska börja.
ganska jobbigt att sitta och tänka att man måste komma på något, i och för sig har vi 4 lektioner på oss annars hade jag dött. haha men det e såå svååårt. nej det är itne svårt, måste tänka på andra hållet. det är lätt och jag klarar det galant!
men liksom essä?! låter så .. vuxet.. ansvarsfullt.. jobbigt..
är kanske inte redo för att ta det steget än? inte för jag bryr mig om ordet essä, men äsh bara yrar lite.

idag idag idag, ska jag i alla fall fika med mina små kycklingar. som vi egentligen skulle gjort igår. haha men det blev inte av. jag var på väl igåår och ikea. med mamii :) fick min födelsedagspresent tidigare, för det var så stort så att hon inte kunde gömma det. men har sovit gott inatt i alla fall. behövde verkligen det. kanske inte så kul men nödvändigt. köpte även skor av oliver på stadium. haha fick värsta personliga servicen ;) till skorna fick man en funktionströja. fan vad snygga skorna är, kan inte släppa dom ! åh damn hooot. ska lägga in en bild bara för det. köpte även en trimage75äningsväska, behövdes verkligen, verkligen. i loooove it. sen köpte jag en mössa på h&m för 20 kr, japp skit billigt , den ligger troget brevid mig nu . haha . det inhandlades även en piercing, på tiden har inga sånna som hänger. haha den sitter fint under tröjan nu. vi får väl se hur länge den vill vara kvar, eftersom den bråkar lite med mig och vill inte riktigt läka. men wtf, har gått mer än ett år nu ju. så det är på tiden.
hmm, vad inhandlades mer? inget mer tror jag.. jo en korv, men totalt ointressant så det missar jag att nämna fastän jag nyss gjorde det.
så hade absolut en jätte mysig dag med mammi igår.

idag är det måndag.. måååndag veckor bara springer iväg. TIDEN bara springer iväg. jag hänger inte med i svängarna.. det är liksom mörkt vid 21 tiden nu? hallååååååå, sommaren? vart är du? fanns du ens detta året?
och det är liksom snart ett år sedan det var nyår, fan har redan skrivit om detta. men iiihh? vart tar du vägen?
på torsdag är det i alla fall min biiiirthdaay. ska bli kul, eller? haha inget speciellt om man frågar mig.
men alltid kul att bli ett år äldre? neeeej? eller joo? eller fan..

nej nu msåte jag faktiskt börja på min ESSÄÄÄÄÄÄ, jävla bläää. haha
ipoden i högsta hugg
adiooos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback