just do it !

mys mys mys, det är vad jag tänker göra de närmsta dagarna, är totalt simage79lutkörd. fast vet inte varför egentligen, kanske bara som jag inbilla rmig. men när man kommer hem från skolan så orkar man bara inte någonting och det slutar med soffmysande och tvtittande. hahaa
men så kommer inte helgen se ut, nu ska vi på fest rappoterar den kortklippna gabbsan ;D
det blir i alla fall tvtittande ikväll ;D om 3 minuter är det freddie, sen vänner och senare ikväll DESPERATE HOUSEWIVES längtat. haha
nerdie jag känner mig
nu efter kalas och sånt blir det alltid en massa mat och tårta över, så det första jag gjrot de senaste dagarna efter skolan är att komma hem och käka tårta. jaja jag tackar inte nej, men åt äntligen upp den sista biten idag. så hädanefter får jag hålla mig till mina smoothies, vindruvor, clementiner och digestive med ost :) mumsi. haha
men nu drar jag mig nog till soffan och börjar mysa.
har kommit in i en mysperiod nu, haha mysigt att bara ligga och slappa. men det är nog höstkänslan. man blir lite sådär mysig :)

btw, är inte vår logga snygg?
uf för hela slanten idag och vår logga rocks! fått väldigt mycket beröm av både vår webDESIGN och info layout lärare, Mhm design, vilket betyder att den är superbra. haha och även från vår uf handledare chris som tycker den är fin, han sa det själv. bara sådär och han är INTE att leka med. haha jaja nog om beröm till oss.
aurevoir

Kommentarer
Postat av: Patricia Klinteberg

Ha en skön kväll! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback