håglös

tror jag håller på att börja bli sjuk, den meningen lät konstigt men så är det ju. har sjukt ont i halsen, vaknade idag och kunde knappt prata. helt hes och ont :/ har iofs varit förkyld ett tag, men fan då. orkar inte vara sjuk, det orkar jag bara när vi har mycket i skolan och det har vi itne nu? jag e helt rastlös fast ändå sjukt trött. jag vill inte vara såhär trött, vill ha fullt med energi och göra saker. men man kan ju inte göra nytta alltid. dock känns det som jag aldrig gör nytta längre. måste bli ändring, ändring, ändring.

känner att det börjar dra ihop sig, till vad vet jag inte. men det känns som tiden bara rinner iväg och jag hinner inte fixa de sakerna jag vill fixa.
och jag känner att min ekonomi går i kras nu :| vaaaerfööör?
jag måste seriöst öppna sparkonto, har ett men där kan jag ju ta pengar ifrån hela tiden så det är inte bra. lönen denna månaden kommer nog inte bli så mycket, dock har jag ju fått löneförhöjning - 17 år nu ju ! :) känner ingen skillnad ;o hihi

överraskningsfesten hos gabby kunde inte bli mer perfekt, hon gjorde ett strålande jobb. love ya bitch <3



idag var vi i malmö.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback