bildtomt

här ligger jag i soffan med datorn i knäääet, ååååh det var så längesedan sist ! så otroligt skönt att äntligen ha min älskade dator tillbaka :)
denna helgen har varit jobbfri, oh herregud så skönt måste jag säga. man uppskattar den lediga tiden mycket mer när man jobbar. man tar liksom vara på den.

igårkväll öhm var misslyckad? haha eller vad säger du gabby? ;) kåta fotbollskillar. hahahaha
lite skrattattacker hade vi i alla fall.

idag är det söndag, sista dagen på veckan då man bara ska ta det luuuuuugnt. men ska faktiskt göra en del idag
för det första ska jag skriva färdigt spanskan eftersom ingen annan gör det !! sen ska jag in i duschen och bli redo för en tripp till väla/ikea med mammi. wiiie finally. finns en del jag behöver faktiskt. typ gardiner, garderobförvaring, blommor, skåp, träningsväska, träningsskor och så alltid kläder förstås :D sen måste man ju ha stövlar, men det får vänta. fyller ju år snart, hih jummiie.. paketer :)
senare ikväll ska vi fika, VI . ååååh det var så längesedan. ska bli mysimyspysrystys
 
men herrejesus vad jag längtar till vintern. åååååh längtar längtar längtar, att få packa in paket, julpyssel, dricka varm choklad, gosa in sig i sina vinterkläder, MYYYYYYYYYSA med alla, shoppa på julrea. graao ;) jag och gabbs ska vara först på plats. men jag kom på vi kan ju åka till ströget också i köpenhamn, antingen malmö eller köpehamn :D japp det blir bra!

sen finns det en sak till jag måste göra - föra över lite låtar och bilder till denna datorn, känner mig helt handikappad. det enda jag har är exempelbilder . hur kul är det på en skala? haha
så japp, definitivt måste.
sen har jag ju hela min garderob kvar att rensa och byta ut alla mina galgar. haha sen msåte jag lösa problemet vart mina väskor ska ta vägen. haha äh det fixar sig.

och detta året ska jag ha nyårslöften, sen ska jag följa dom!
år 2008 kommer bli resornas år! japp det är ett som är sant. haha
sen fyller man ju 18 också ^^ haha men ska först bli 17, blööö
needå :D det ska väl bli kul, annars går allting så snabbt
men louise blir snart 18 ;o fest, fest FEST.
jag försöker hela tiden få mamma attt förstå att hon måste släppa taget lite om mig för varje dag. haha annars kommer hon få en chock när det väl gäller. haha

nej, jag har yrat ganska så länge nu. nu väntar spanskan på att bli skriven..

och pappa skulle ringa mig? hallåååå har du glömt det? haha

ciaaaaao belllo

Kommentarer
Postat av: your hoe! gaabs

jag försöker hela tiden få mamma attt förstå att hon måste släppa taget lite om mig för varje dag. haha annars kommer hon få en chock när det väl gäller. haha
HAHAHAHA det var kul! :P

2007-09-11 @ 09:46:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback