Älska MER

image74

och när blir livet sisådär bra som man alltid önskar sig? eller blir det någonsin så? för när man väl fått något man vill ha dyker det alltid upp nya saker, man blir liksom aldrig nöjd. varför? det finns alltid något man måste ha eller behöver. men visst annars hade det ju inte varit kul om man inte hade haft något att sträva efter, sen när man uppnått det man vill så är det ju bara extra cred till en själv. hihå

nu är denna dagen över, trodde det skulle bli årets pina men så blev inte fallet. vi fick jobba med uf på vår marknadsförings- och personlig försäljning lektion. fan vad härligt att vi kommit igång, vi kommer äga Procivitas, malmö, stockholm och till sist europa :)
vi har ialla fall kommit en bra bit på vägen nu känns det som, fixat namn och allt. produkt med för den delen, hoppas nu bara att vi kan få den produkten vi önskar !
vi satsar högt

annars kom man hem vid 17 ( vi valde själv att stanna så länge) hade typ slutat för längesedan. haha men vill man vara bäst får man genomgå en pest. hahaha

har nyss suttit och rivit ut alla erbjudanden i vår väldigt sexiga och fantasifulla gymnasiekalender. får väl se om man vinner några biobiljetter eller om man helt enkelt får betala med egna pengar. haha

idag känns det ganska fritt, känner mig dock otroligt trött då jag igår var på skolan 2 timmar tidigare än vad alla andra var. hade nämligen bestämt mig för att vara där 08.00 och göra färdigt min marknadsföring. gick helt okej faktiskt, tills alla kom och störde. haha tröttheten har infunnit sig, den brukar alltid göra det en dag efter eller två. sen blir man trött hela veckan. men det ska vi nog fixa.
jobbar inte i helgen heller dessutom :D freeeee to paaarty xD och sova (finally)

nej men jag måste faktiskt ta mig i kragen och göra de saker jag verkligen måste göra! och som jag bestämt mig FÖR att göra. så det e mitt mål nu i höst och jul.
sedan kommer ju ett nytt år med nya möjligheter. det kommande året hade jag faktiskt tänkt att sätta upp nyårslöften, aldrig gjort det faktiskt. men måste, och så måste jag följa dom. annars är det ju inte lönt?
tänk så snabbt ett helt år har gått egentligen, tyckte inte det var längesedan vi pratade om vad vi skulle göra på nyår, men det är ju faktiskt 9 månader sedan. och det känns verkligen inte som att det var detta året jag var i thailand? men det var det ju faktiskt, i januari? förstår inte tiden, jag förstår helt enkelt inte. så snabbt allting bara rinner ur våra händer. helt ofattbart.

på torsdag börjar iaf jag och gabby streetdance, ska bli förjävla roligt. känner verkligen det!

jag har kommit på en sak som jag gillar starkt - att vara kreativ, jag kände igår när jag satt och pyssla att fyfan vad kul detta är. riktigt roligt, funderar på att börja med en scrapbook också så som emmas granne visade oss. tänk att bara få skapa !
men ska ta mig en funderare, det tar ju tid också. jupp tillbaka till det här med tid.

jag förstår inte hur jag ska hinna allt jag vill göra, det är bara början av skolan men känns ändå som vi gått skitlänge, känns som om det bara kommer mer och mer läxor. o juste, tvåan e värst!
men detta kommer jag klara, ska dessutom hinna med magdansen, streetdans och jobba. sedan umgååås med vääännååår och alllt sådant!
men men, det HINNER jag, de gör jag ! verkligen. tänk så mycket tid man spenderar framför datorn? som kunde gått till annat. men egentligen..

ähh, nu måste jag återgå till min engelska uppgift och sedan göra de sista matteuppgifterna. sen måste jag faktiskt ta tag i spanskan och se till att fatta det ! inte så lätt att veta när man ska använda imperfekt och när man ska använda preteritum. betyder liksom samma sak bara det att man använder de i olika sammanhang.

som man sår får man skröda. det tror jag på

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback