oh gosh...

... tiden har sprungit sin väg igen och nu är det läggdags, eller iaf tv tittande.. i sängen. är så trött på datorer nu, kam bero på att jag suttit en hel jävla dag med religionen? och dessutom slösade jag bort 2 dygn av min helg med att göra spanska verb som inte ens kom på provet?! hallå, vad tänker vår lille Pablo till lärare? han kan ju inte säga en sak och göra en annan.
jaja inget att böla över..
snart är det lov och då är jag glad, förhoppningsvis..
hoppas jag kan byta ut min jobbtid på fredag, vill, vill vil inte jobba då !.. vi fira hös tlovet !

och vårt FiniteFluid rockar allt som vanligt. Vi ligger på topp och vi utgör den bästa kombinationen :) Jag är crazy x3 dom andra är normala = perfekt match.. här behövs inte något match.com för att hitta varandra. nehe, vi kör på de gamla vanliga och traditionella. nej nu har yrar jag i nattmössan..

detta skulle egentligen endast bli några små ord i form av gonatt typ? istället blev det en roman.. åtminstone blir lotta glad när man skriver lite.
det märks iaf att jag inte skrivit här på lääänge..

jobbade dessutom igår, haha jag och Maria var själva. Vi hade kul när vi tänkte vad som kunde hända om...
jag hade glidigt i vårt hala kök med en järnsak i handen och hon hade fått den i huvudet, flygit in i väggen och gjort så att jag flög lite till och landade över henne, och jörgen i sin tur hade kommit ut i köket och snubblat på min fot och snurrat ett varv i luften och sedan landat på oss. trevlig syn(?)
 

lots of lööve ,..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback