hur får man energi?

allting bara flög över mig, detta pessimistiska skit. åh.. blir nästan ltie sur på mig själv., men bara lite och ändå ligger jag här och småler lite. för jag e så patetisk!
åh, jag blir bara surare och surare för varje minut som går.  åh kan seriöst börja böla när som helst..
pallalalallalalalalalalallalalalalalala

inte min dag idag alltså..
hemma blir det för mig. helt slutkörd
jag har frågat mig själv, hur får man energi?

tacka gud för att man har en skön säng, eller ska man säga madrass..
tack

ååh, blev helt snutte plutte mysig med felix innan. han e mys !
ska käka tacos med mamma ikväll, och felix om han vill ha

imorgon e det finitefluid möte med tha girls. ska hem till emelie och det ska väl bli intressant hur den snyggingen bor :D

nej, nu ska jag dra ur denna pessimistiska inställning
och faktiskt göra lite nytta. har ju faktiskt en del att göra i helgen. så det får uppehålla mig genom min dystra kväll..

varför ska man bara acceptera och ta emot vissa saker?
varför?
varför?
varför?

Kommentarer
Postat av: Lilja

HAHA sure you do ;)

2007-10-19 @ 15:59:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback