?

ligger i soffan med datorn i knäet. ligger här och snörvlar, nyser varannan sekund och är allmänt seg. gick alltså hem från skolan redan efrer första lektionen idag, dock var det vid halvtolv men ändå. hade aldrig klarat att gå i skolan idag känner jag nu. it sucks att vara sjuk.
nu när man ligger här hemma och funderar så måste man få lov att störa sig lite. GAAAH, jag stör mig. fuck, pallar inte. haha
fan vad gabby e rolig idag och på bra humör. we like ! det e faktiskt konstigt, varje gång hon bestämmer sig för att göra något. asså typ innan hon bestämmer sig ligger hon och bölar dagarna i ända och klagar, sen bestämmer hon sig för att göra tex sit ups varje dag och vips e hon på bra humör. haha ? förstår inte.

jaja, nu är det lite yrt. fast jag blev helt plötsligt på bra humör. känns som jag vill uppnå allt på en och samma gång. vet inte riktigt vad jag yrar om men ändå.
får se om jag stannar hemma imorgon, det hade ju inte skadat att gå i skolan iomed UF, men vill inte att det ska bli värre :/

jaja, det får gud avgöra.

har redan börjat fundera på julklappar och sånt, fan vad jag längtar till julen. mys det ska bli istället. wiiie :D
känner mig helt upprymd, vet inte riktigt innebörden av ordet men så känns det.

nej
nu får jag snart panik . måste göra något åt detta

Kommentarer
Postat av: yours!

Hahahahha, nu när du sa det så kom jag på "Vistfan, sit-upsen!" haha. Jag hade glömt dem annars, så tack! Och gumman, du kommer snart må toppen bra igen! Du ska stanna hemma tills du blir frisk igen, så du orkar med skolan och att gå i secondhand affärer med mig ;). KRYA PÅ DIG HUNNEY! And do you know what? Energy flows where attention grows!!! BELIIIVVEEEEE! <3

2007-10-01 @ 18:46:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback