DU, du är så fin (HATA LÅTEN)

har inte varit så effektiv idag som jag hoppas på men det kan bero på att jag är så sjukt trött.
skolan idag var vi såkalrt effektiva i som vanligt, i alla fall då och då. jag och mia tappa koncentrationen ibland. haha din lille pedanta jäävel :D

nu börjar snart desperate housewives
och jag längtar efter att bara få sjunka ner i soffan med min choklad (fuck, jag bröt det) som mamma köpte idag.. har dessutom bokat vardagsrummet så mamma få ligga i min säng och kolla på sina program. hihih

det enda jag behöver just nu är lov.. det skulle vara så sjukt skönt, men det blir väl till att plugga då också. plus att vi måste träna på dansen, man vill ju inte skämma ut sig på den übercoola julshowen.. hahah
jag och gabby alltså, vilket par.. äga scenen? japps tills vi rullar ner för kanten. haha

har åtminstone gjort färdigt engelskan och spanskan.. ska bara träna på spanska och kinesiskan, det måste jag göra morgon. bland annat på hålan.. 2 timmars fetehåla..
jag har även börjat fudnera över hur vi ska redovisa vår presentatione för chris, den kommer äga (eg sälja) röven ur honom. som han säger ;p haha

nej, nu ska jag ta på min ytterigare myskläder dvs pyjamas, tvätta smink och allmänt gosa i mitt underbara duntäcke. måste också byta lakan..

förresten så har jag satt upp mina gardiner som jag fick i födelsedagspresent, som jag egentligen tänkte byta men gjorde aldrig det.. dom är ju snygga, kan ju alltid köpa fler. gillar ju att variera mig :)
men nej, dessa 20 minutrarna tänkte jag ägna åt något annat än att få ont i ryggen av vår sköna men hårda köksstol.. so, ciaaoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback