too much of everything

nu känner jag lite press på mig när mia har uppdaterat sin bloggis, så jag är ju tvungen nu också.. här sitter jag, ska snart sova efter ett väldigt roligt samtal från gabby.. har nog inte skrattat så mycket på länge, det var förjävla kul och båda var trött och glöttiga :D vilket gjorde saken ännu bättre.. haha hon är btw orolig för mig.. WHAT? för mig?! no way, hahahaha. skoja.. enstöring som jag är gör hon rätt i att vara orolig

det jag tänkte trycka på i detta inlägget (wtf? haha) var att jag har städat min garderob !! ryck infann sig och totally clean, såklart med mammas hjälp men endå och så här ser den ut..



.. och när jag faktiskt bevisade för mig själv att jag KAN slutaföra en sak, så blev jag sugen på att göra lite andra kreativa saker i hemmet.. vad det nu må vara vettifan men.. tanken är god
 i alla fall måste jag sy en kjol, en svart.. för UF men det ska nog fixa sig.. haha
sedan ska vi ju fottas imorogn, höhööh kommer bli great *NAAT* helt blek :(

dessutom fixade jag nytt bibblakort idag - HELT GRATIS (det kostar egentligen 25 kr, men hon i receptionen tyckte jag var snygg.. vilket samhälle va? som det är uppbyggt.. jaja tur att man har utseendet.. HAHAH SKOJA, nu börjar jag bli pinsam.. det vet gabby)

too much of everything
ciaaao

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha din yre gris! men vafan VI HAR GJORT KLÄNNINGAR?! kan inte fatta det, härre min skapare! är sugen att springa in på uff och köpa tyg snart!

2007-11-11 @ 18:46:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback