tasty

har kommit en bit på min utveckling av gitarrspelandet, eller vad säger du mia? hhö
haha, omg - kommer typ ta 100 år innan jag kan spela mors lilla olle. ne men haha kan fakitskt bä bä vita lam (OBS TABS)

iaf.. idag har vi fotograferats med UF som vi ska ha i vår sexiga affärsplan, snacka om egoistiska? haha 130 bilder , 90 % består utav oss.. men det e härligt, sann laganda det här !


har fortf ont i mina leder :( ligger här med en vetevärmare och försöker göra allting så mycket bättre än vad det är..  ska snart förflytta mig vertikalt så jag inte ligger tvärs över sängen som för tillfället. ska även byta litta kläder och hoppas på att kaj ringer och säger att dom kan trycka vår affärsplan - for free :D

release meeeeeeeeee

ska jobba på fredag och söndag.. orkar inte :/

måste läsa min bok SULA.. hoppas den är bra. hoppas hoppas.. den handlar om svarta faktiskt, uppe i bergen ..

hade även ett TILL oförberett test i marknadsföring, det gick ju ,.. öh bra?
sålänge det är skriftligt och vi inte behöver gå upp på scenen så är jag nöjd..





smakprov på oss.. hihi
tjingeling


Kommentarer
Postat av: din lille snutt <3

Det är för tusan jobbigt att vara så snygga som vi ;) maha.

2007-11-07 @ 23:28:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback