stående ovationer (?)

typ nästan kommit hem från teatern nyss.. den var låååång.. väldigt lång, och med jätte mycket dialoger.. tröttsamt, och herregud, ska vi diskutera den sen?! eller vad skulle vi göra? haha
ska i alla fall in i duschen nu sen kolla lite film..
idag hade vi endast två lektioner och sedan hade vi "eget arbete" .. jag och mia stack hem till mig och fick en del saker gjorda.. broschyren kommer bli så bra :D vi fick idéer från ovan! haha tack gud
imorgon har vi ännu en lång håla och ska vara flitig även då.. tänkte göra färdigt mitt speaking test och svenska analysen.. mina mål!
haha
har fått hem alla affärsplaner nu så imorgon gäller det ! hihi.. tar med dom, snälla gör så att jag inte glömmer dom hemma. det vore tragiskt. haha
nej..
tillbaka till duschen. haha
eller.. jaa. nej detta blev yrt
juste, jag kom på en grej jag skulle skriva.
JAG LÄNGTAR TILL FRISKIS.. thihi ända sen BABY G berättade om det nya oerhörda kolossala fuckin fantastiska kort har jag inte kunnat släppa det..
SNART BÖRJAR VI .. mina cellisar märker min lycka och vill bara få mig äta mer så dom inte blir hemlösa.. men tyvärr cellisar, jag ska nog kämpa emot er.. jag har redan en vinnar insikt och beach 2008 kommer inte ni få uppleva. hahaha
nu snackar jag goojjja. men visst äre härligt ! man kan inget annat än njuta
image88

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback