valborg

sjukt rolig kväll igår ! allt var perfekt, precis perfekt !!
det tackar vi för, längesedan jag hade så kul.. !!
idag vaknade jag halv tio !! kollade på ice-age så rolig ! ;p haha
man tröttnar aldrig. haha, sen har jag ju en cykel nu så jag och mamma
cyklade till ikea ! fyfan, det tog musten ur en, kunde lätt fett lägga mig
i en säng och sova .. men jag kämpade, med motvind hem så klarade vi oss till maxi,
 där satt jag utanför och väntade i en halvtimme, träffade malin alkefelt ! :)
sen kom mami, och vi begav oss hemåt !1, hihi..
väl hemma har jag kollat på tv och varit allmänt trött..image41

jag hämtade även mina kläder från la redoute, så sjukt snygg bikinin var !! ARGH (bild höger)
orgasm !!. mycket finare i verkligheten, sen var tröjan och shortsen också mycket fina :D
lycko dag igår ! och allting var så perfekt, once again I'm telling you :D

nu ska jag faktiskt ta mig i kragen och göra lite nytta !!
ska nu först fixa naglarna, hemska (alla skratta åt mig igår, för jag inte hann,) skam jennifer
det var ju faktiskt valborg.. får fixa det idag istället, haha. sen ska mamma fila fossingarna på mig, det har hon lovat. hihi, sen ska jag faktsikt plugga lite !! inte gjort det på hela detta "Minilovet" hiih, fan vad skönt det har varit att vara ledig förresten.. behövdes verkligen, och nu har vi inte så mycket i skolan heller. så det e gött ;D måste även bränna över alla låtarna!! och lägga in nya låtar på ipoden, men det kommer förmodligen inte bli idag !! haha jag är så ineffektiv nu för tiden :(

på torsdag ska jag och gabby CYKLA till framtid och shoppa loppisgrejer :D va skulle vi göra sen?! damn it, men iaf :) I´m feelin' good now

SNART E DET SOMMARLOOOOOOOOOOOOOV, jag längtar muchoooo. hoppas jag och mamma kommer någonstans bra, för någonstans ska vi !!  hihi

neej, måste nog göra något vettigt

ciaoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback