golden days

det minskar ! och det e gött. idag hade vi prov i samhälle, det gick inte allt för bra !! men orkar inte bry mig :) haha. fick mvg på min spanska uppsats, wiee annars har man svenska redovisning imorgon ! men vi e typ färdiga, ska bara skriva en tråkig diktanalys efter jag skrivit här :p idag hade vi inställd lektion ocimage57h därmed sovmorgon. haha alarmet ringde kl 7.00 så gick jag upp för att stänga av det, så såg jag sms:et! inställd amerikansk fotboll teori ! yeees, ner i sängen igen ytterligare en timme ! snacka om härligt. sen hade vi bara föreläsning på feken och så kollade vi på film och lekte på spanskan, sen prov på samhället, så det har varit en skön dag ! sen hade expen min ipod också ! lyckligare kan man inte bli ! wihoee, trodde seriöst någon snottat den :( men jaja sånt e gött.. och idag har vi öppet hus, och jag skulle egetnligen dit och visa runt småttingar :D men orkade inte, haha hade bara gjort det för pizzan och godisets skull endå ;D
idag hämtade jag mina kläder från la redoute ! wie, så schnygga tröjor (; hihi. så det var naajs, haha nu har jag nyss ätit och ska lyfta röven från datorn och börja plugga. så jag slipper ikväll! 
förresten ! jag matade dom utekatterna vid hallbergstrappor med felix mat idag. haha han e så kräsen att han inte äter whiskas påsmat! vilken bitch. hoppas att utekatterna tar vad dom får ! det e itne varje dag dom får lyxmat ! ;p
haha .. nej
men
hasta la vista!

Kommentarer
Postat av: gabby

vem är killen? ful iallafall... x)

2007-05-21 @ 18:23:40
Postat av: jennifer

jason mraz och han e bäst ! utsidan räknas inte alltid vettu !

2007-05-22 @ 15:22:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback