det går mot bättre tider

yees it is !
life's wonderful :)

hihi , idag har vi haft idrottsdag på heden, faktiskt kul , haha slapp skolan iaf ;p
sen kom man hem, lade sig och solade i fåtöljen, skit skönt och varmt ! har typ bränt mig i hela fejjan nu, men yeye.. solade i min nya bikini :D hahaha, så glad jag e ;p tänk vad matriella ting gör en lycklig (?) kanske inte rätt ord men ändå. sjjukt. och jag e så glad för min cykel !! wiiee, image52
just nu är jag ensam hemma, mamma är i malmö och springer vårruset, haha springer och springer ;) men hon är aktiv, FRAMSTEG ..

jag e helt super glad idag, vet inte varför.. sen e det top model idag också, sen tjejerna i sex and the city (vet ej vad det e, men låter spännande) haha..
lyckan kan nog bero på att jag ätit rostbiff & potatissallad, MUMS äkta sommarmat !! :)
annars har det inte hänt så mycket förutom att gabbs har skaffat pengar på sin mobil , plus ett nytt nummer ( som jag redan kan) FRAMSTEG även här.. mykcet framsteg idag ! ;) men det gillar vi, för vad vore världen utan framsteg? joo, stillastående såklart.. (fan va bra, de kom jag på själv)

och imorogn är det nationella prooooooooov, döda mig (?) haha nej inte riktigt, får väl se och hoppas på det bästa. det är väl det ända man kan göra, sen har vi ju matte nästa vecka !! kommer dö seriöst, inte räknat ngnting !!.. shieet , mattafakkah..

ska nog ta och räkna lite matte nu, sen är det skriva en sak och sen tv och godis (; mahaa !! super mumsigt..
men nej, usch.. nu e jag fan hungrig igen, tur att jag sparade lite mat ( I'm tha matvrak ofcourse) haha

nej , detta blev yrt. 


adiooooooooooooooooos

PS. AMANDA och JEFFREY är tillsammans !! gullungar :D        D.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback