www.trouble.com

är det ens lönt att bry sig?
när du lovar något, sen bara bryter det..
jahap, jag antar att jag får leva med det?
eller nej? ska jag säga till?
och vara den gamal tjurtanten?
- nej, ändring med det. jag ska inte säga till
jag ska vara tyst, eller nej..

jag vet inte..
men något måste göras.
you live your life and I live mine.

jag måste säga det någon gång,
det var så annorlunda i början.
så omtänksam, så generös, så snäll
nu.. äsch. det har blivit en vana..
och jag var fast i den vanan, men nu
vet jag inte längre. jag vet inte om jag vill..

det har liksom gått för långt..
måste bearbeta mig själv..
vet bara inte hur och med vad.
men, allt fixar sig..
It always does.. jag kom på
att varje gång jag pratar
med någon som är deppig,
så ska jag försöka liva upp dem
med låten "det löser sig" för
DET GÖR DET ALLTID !!
så jag får väl försöka göra
det med mig själv ocksåå..
men varför detta deppinlägget? :/
sånt gillar man inte, men skönt
att ädnå skriva av sig ibland..



ingen top model idag :(  men det e väl fråga olle och lustgården? x)
haha det ska jag gå och kolla på nu
och jag känner verkligen att jag kan feken..! :) skit bra, ska öva lite imorgon också efter skolan.
där har man två timmar, hihi..
men har faktiskt pluggat ganska mycket idag, trots min granne som kom upp och babblade om sitt svåra liv..

ciaoo ?

peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback