turn up the sun

hejhopp,
kom hem för ett tag sedan, höhö cyklade hem från louise alltså från typ västergård och längre i ösregn och blåst ! MOTVIND, va helt pajjad i anskiktet, typ blöt och sånt ;P haha.. men jaja det är smällar man får ta?
dagen började med skolan kl 11-12, haha så sköna fredagar jag har ! förutom då det är r-tid, ;P men inte så ofta som tur är. sen åt vi mat(?) haha, och sen följde jag marie på stan liten stund hon skulle byta något, snabbt hem och hämta min hittade cykel, sen till cykelaffären för att se om de kunde laga den, men det var inte lönt :( så jag fick lämna min baby !1 men ska förmodligen kolla på cyklar imorgon! ;D följde med mamma på hemköp och sen hem, där stod gabby utanför min port, med inga pengar på mobilen och kunde inte komma in, stod hon med en bok på pakethållaren och pluggade (?) hahaha. jag sl¨äppte in henne, och vi stack sen ner till frisksi och friskade, hade otroligt mycket energi idag, hihi.. sen snabbt hem till louise (cyklandes) och jag var jätte hungrig, vi skulle äta tacos däär, åh så äntligen fick vi mat ! hihi.. så åt vi, mums, hade lite roligt vid matbordet jag lärde louise hur man sprutade med vindruvor. haha något nytt ;) hahha så roligt. men iaf, sen var vi på rummet och rocka losss ! till alla möjliga låtar, vi var as heta. hahah eller inte :D men ändåå
sen kom vallevalleballe ;D hahah gabbys grr ;p så kollade vi på borat (roligare på svenska) sen kollade vi på SPICEGIRLS, och jag var emma, louise var beckham, gabby var melanie c och terese var melanie b (d) och valle var gary. hahahah ;D så jävla fult :p men jaja, sen hittade jag en film not another teen movie.. RIKTIGT BRA haha tyckte jag då :D ne men den var faktikst rooolig ;p bäst i början, haha så kommer hennes släkt in och ska sjunga födelsdagssång medan hon har en dildo under täcket så ¨flyger den upp och landar i tårtan så flyger all grädde ut på alla ansiktena. hahha
nej ska nog sova nu , detta blir för mkt

PPPP på tisdag? - veeeeet ej !!

natttti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback