SUG MIG

oj jag börjar bli dålig på att skriva igen, det här måste rättas till ! ;o
men det har varit så mycket i skolan nu :( men nu är det helg, vilken man borde slappna av, men nej då har vi ett fucking samhällsprov på måndag.. härligt då! fast sen är det ganska lugnt ett tag.. fast sen kommer helvetet igen.. åh sug mig  :(
jag gör allting jag inte borde göra, jag gör ingenting jag borde göra..
nej istället sitter jag här vid msn, och har no life !!
jag vill bara ha sommar, vår vad som helst! jag vill ha sommarlov. och påsklov !!  kan det inte bli snart?
tänk att ligga på stranden och känna den varma sanden i händerna, tänk att höra vågorna och bara ligga och slappna av!?
jag saknar paris, det var så oerhört mysigt.. jag saknar åh.. :( jag vet inte vad jag vill egentligen. bara en sak är tydlig i mitt huvud nu och det är "JAG VILL HA SOMMAR"
vad ska jag ta mig till?
var på väla igår förresten, med gabbs ! det var mysigt , fast hon va en bitch :) haha ..
nej nu borde jag checka till tacosgratängen i ugnen och käka lite tröstmat för det vg jag kommer få i samhälle ! nej nu ska vi inte tänka så ! :(


140367-26



förlåt gud, för att jag syndat

Kommentarer
Postat av: ja du vet vem ;D

var ja en bitch på väla? whoooot? ;P

2007-06-03 @ 03:31:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback