SJUKT MYCKET

här ligger jag i sängen och blir mer och mer förvirrad för varje sak jag tar upp med mia och varje rad jag läser i samhällsboken. är vår lärare seriöst dum i huvudet?
det här är fan det tyngsta prov jag ngnsin haft,  det är sjukt mycket ord och begrepp så min hjärna kollapsar snart. vem i hela friden kan liksom svenska kommunförbundet och landstngsförbundet, eller uppdragsverksamhet, eller komkurrensutsatt verksamhet? ska vi verkligen behöva prioritera vad vi ska plugga in för att överhuvudtaget kunna lite? .. sjukt
jaja. imorgon efter kl 12.00 har jag inte ngnting på 2 veckor ! ska bli så jädrans skönt, men ändå inte. för efter dom två veckorna så kommer typ 4 prov ;o ..
jaja här gäller det att planera..

jag har en paus nu.. och ligger här och e kissinödig.. idag var mamma en snabbis på ikea och köpte en anslagstavla till mig - SKIT FIN (:

åh jag längtar tills påsklovet sjukt mkt, då jag ska ha en måbravecka med gabby, ska träna, ska göra om mitt rum, träffa amanda, träffa mia, ha filmkväll, plugga, la-badet, göra ve cyklarna, och sånt (: ser fram emot det riktigt mycket !

men nu måste jag gå och kissa, sen ska jag dra ut en sväng i köket, in här igen och börja plugga.. får väl prioritera om jag ska klara detta provet..
om jag får mvg på detta så får jag mvg i slutbetyg :D men jaja , jag bryr mig inte så mkt längre, efter att mamma sagt att om man ska bli en bra chef ska man ha lagom bra betyg. mahaaa ;D vi kör på den..

adiooos

Kommentarer
Postat av: Anonym

din mamma har faktiskt rätt :O. precis samma sak sa mamma till mig. ja minns ej vem, men ngn högt uppsatt person hade sagt till mamma: vi vill inte ha människor som har mvg i allt. vi vill ha människor som är duktiga men inte överdrivet duktiga så personerna inte har ett liv, så de inte finns något glatt i dem. NGT SÅNT?! hejdå kl e 03.34

2007-06-03 @ 03:35:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback