nöff

¨åhh så tradigt, jag börjar bli en soffpotatis.. blööö. vill ut och ha kul, men allting e så jväal yrt nu !!! ;o men shiet. kasnske fest ikväll.. hihi, jag e egentligen inte på festhumör, men endå. kan ju bli kul.. men åh, shiet varför tvker jag? jag ska ju skrika av lycka !!! blöööh...  men nej, jag skiter i detta asså :S orkar itne va häääär... vet inte vad som händer, det kommer inte bli ngt .. jävla skit kväll x). blööh ...får väl va hemma då. e sugen på boggegodis.. åhh vill gå och handal de !!
det enda jag sitter och väntar på nu är att lousei ska ringa och meddela mig om det blir ngt eller inte... men jag rokar ejj !! ;/ damn... idag e det legally blond på tv, haha x) kasnke ska kolla på det isätllet. och ha no life. ska nog på emmas pojkväns match imrogon kl 11, och sen cykla till cykelringen med mammsiii.. för att kolla cykel till mig ! :) tänk så hittar jag en cykel. fan va gött !!  yeaah, sen måste jag plugga. as mycket att göra :/ blööh, jävla skit.
OJ måste hitta mina spanska papper, där står typ massa verb oregelbundna... åhh lycka till jennifer :( vafan har dom lagt ner den sidan för? med alla verb i spanskan !! åhh så sur jag bliiir..
140367-13

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback