kladdkaka

damn, jag börjar bli förkyld ! :/ icke bra icke bra. hoppas att det går över snart bara !  idag har varit en seg dag i skolan ;p  en så kallad språkdag ! engelska, svenska och spanska. annars har man varit hemma bara räknade en del uppgifter i matten . ganska duktigt, inte sant? :D
hihi. annars har jag varit hos cong en liten stund för att sen pallra sig ner till friskis för att vara duktig.. jag måste JESSE METCALFEbörja träna igen ! ett måste ! ska bli av med mina celluliter och bli vig som gummi. haha 



 har nyss duschat nu, ganska skönt med kvällsduschar, sitter här på golvet i mitt rum med lappan i sängen och ska snart gå och nanna, min klcoka har stannat och jag måste byta batteri
imorgon kommer cong och så ska vi käka frukost, mysigt.. sen är det skola i en timme börjar kl 11 slutar 12. sen ska jag hem och plugga, sen kommer gabby och sen ska vi träna friskis och sen ska vi dra hV?Rem till lousie för att äta tacos och sen ska vi ha myskväll ! ska bli übernajs..
men det är väl nannedags nu :)
va faktiskt på skrivhumör .. och ja juste´, jag känner att min cykel kommer att bli fin, så snart kan jag börja cykla igen !! åh jag längtar, speciellt när det är våår och sommaren närmar sig med stormsteg !!

men jaa, natti natti ♥

Kommentarer
Postat av: Emma

Hehe, så hittade jag din blogg ;P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback