I dont know what to do with myself.

image24Jag hatar dig
Jag älskar dig
Jag tål inte dig
Jag behöver dig.

idag .. alltid en bra början.. så har jag inte gjort ett skit, förutom pluggat. men min kocentationsförmåga varade bara till klockan 15.00. sen dess har det alltså inte hänt  ett skit.

life sucks and you know it.       

allting fanns i huvudet innan, nu försvann det bara?
vad händer i morgon?

ψ    gå upp kl 9

ψ    komma över dig, (nästöverst på listan)

ψ    äta frukost

ψ    ta en promenad

ψ    plugga:
       - psykolgi  ( bli färdig)
       - läsa 30 min
       - 10 mattetal
       - samhällsboken 5 sidor
       - info & layout om jag hinner

ψ    sola? vem vet, kanske får en håla ledig

ψ    lägga in låtar på ipod


såg nyss helens små underverk - en riktigt bra film måste jag meddela. man sitter helt förstenad framför tv:n och blir helt beroende av att kolla på den.

jag vill ha kläder !!! kollade i laredoute, hm, gina trikå och skor då?! åh jag vill ha allt :( fan, jag vill va rik. eller åtminstone ha ett jobb !!
nej detta suger
nu går jag och lägger mig



image25                           ciaoo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback