dancing in the moonlight


my inspiration


sommar sommar sommar !
kan det inte bara bli sommar? det har ju faktiskt varit varmt i 3 dagar nu ! riktigt skönt må jag säga. ! nu sitter man här, och vill inte plugga. men måste :/
satt på en bänk idag med marie, skippade engelskan ;o woops, det var sjukt varmt. vimage33i pluggade (; hihi duktiga.. men sen fastnade vi på carlings x).. hihi
jag vill ut nu, det e ju så fint väder !! funderar på att gå och träna !:. jaa, vilken bra idé, om inte mitt kort gått ut bara ;o

jag måste ta med 16 kr imorogn, för att få tillbaka mina pengar x) hihi.. glöm det inte jennifer..
blöblöblö. känner mig inte så stressad egentligen, det e bara jag som alltid trackar på mig själv för ingenting. du kan inte vara överallt jennifer, just learn to live with it.
nemen, typ.
jag har någon konstig känsla, jag blir nästan lite arg när jag tänker på det, det e jag som ska ha "det".. inte andra.. men iaf, sånt löser väl sig alltid.

jag måste jag måste jag måste. !!
baraaaaa gör det någon gång och hoppas att gud är med dig..

tänk att jag vet en sak, som inte du vet ! :/ som jag någon gång måste berätta när tiden är inne, men du är så lycklig med honom, vill inte förstöra :/

vill bara sätta igång med mitt rum nu! så jag har något att göra på lovet.. hiih snart lov btw :D wiiee, vi ska ha hälsavecka, yeah right. men kalrt, det ska fungera ! typ ut och jogga, fast har lite ont i halsen nu, hoppas det går över! åh jag längtar till lovet ! :D

alltså, jag har kommit på att jag brutit mitt förlovnings, hahaha oj mena nyårslöfte.. hahaha vafan tänkte jag när jag skrev förlovnings..?? nöff..

e ni mina kompisar eller e ni mina vänner?

måste käka snart, inte för att jag e hungrig , utan för att jag är rastlös. hahah kan det bli sämre?

FAKTISKT; lagade jag mat i söndags !! hih potatismos och fiskpinnar, helt själv. fast mosen blev lite rinnig, hahaha.. såg ut som spya när jag välte ut lite x)
iaf en bra början..
haha

mamma har köpt trosor till mig idag, och en tröja. fast den vill jag inte ha x) hihi

OCH.. jag kan inte vänta tills jag och emma står på scen och gör vårt rejs. hahahah I wish, ne men vi ska ju uppträda :D tänkte vi.. haha får väl se hur det blir med det, vi måste bara börja skriva ner allting !!.. det e så mycket jag lovar mig själv som aldrig blir av, och nu ska vi skriva värsta självbilden av oss själva? typ våra goda och dåliga sidor. jaha det är ju lätt?

nej, nu kan jag inte sitta här och glotta mer, måste dra och plugga..

ciaaao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback